Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

ROZEZNANIE CENOWE - PSYCHOLOG

Czcionka:

Aleksandrów Kujawski, 07.06.2021r.

ROZEZNANIE CENOWE

PSYCHOLOG

 

W ramach projektu: ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu grantowego”Wdrażanie strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność „ Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej” Nr UM_SE.433.1.255.2017 , Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego 2014-2020, na realizacje projektu objętego grantem pt „ Aktywna integracja o charakterze środowiskowym w gminie Aleksandrów Kujawski”, Nr2/2/G/2020.

  1. Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Kujawskim

ul. Słowackiego 12

87-700 Aleksandrów Kujawski

NIP 8911528520

REGON 000544964-00026

  •  

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia i termin realizacji zamówienia:
  1. Przedmiotem niniejszego rozeznania cenowego jest świadczenie usługi wsparcia psychologicznego skierowanego do 7 rodzin  przeżywających trudności w pełnieni funkcji opiekuńczo –wychowawczych.
  1. Zakres tematyczny usługi obejmuje m.in.:
  • Trening interpersonalny dla 14 uczestników projektu- komunikacja interpersonalna, funkcjonowanie w grupie, radzenie sobie ze stresem i emocjami, asertywność, rozwiazywanie konfliktów – łącznie 20H
  • Profilaktyka uzależnień dla 14 uczestników projektu – objawy, mechanizmy i skutki uzależnień – 10h.
  • Warsztaty Szkoła rodzica dla 14 uczestników projektu – wzmocnienie kompetencji w obszarze opiekuńczo – wychowawczym – 2 warsztaty w miesiącu po 5h ( łącznie 40h)
  1. Obligatoryjne wymagania wobec Wykonawcy:
  • wykształcenie wyższe psychologiczne.
  • min.3 lata doświadczenia zawodowego, w tym min 3 lata jako psycholog lub terapeuta

 

  1. Uczestnikami Projektu jest :  7 rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo – wychowawczych z gminy Aleksandrów Kujawski.  

 

Miejsce wykonywania usługi: praca stacjonarna w miejscowości Plebanka  12, 87-700 Aleksandrów Kujawski.

  1. Wynagrodzenie: współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  2. Przewidywany termin realizacji zamówienia: czerwiec – grudzień  2021r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego (których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy).
  3. Forma zaangażowania wykonawcy: umowa cywilno-prawna.
  4. Wymiar czasu pracy: 70 h
  5. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy:
  1. rzetelna i terminowa, zgodna z wymogami projektowymi realizacja przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji, w szczególności prowadzenie list obecności,  dziennika zajęć, Kart Usługi Psychologa, protokołu (zawierający rok, miesiąc, dzień, godziny zaangażowania), wskazującego prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
  1. niezwłoczne przekazywanie w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku, który opuszcza spotkania lub posiada innego rodzaju zaległości;
  2. niezwłoczne udostępnianie do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej Projekt, Instytucji Pośredniczącej oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych;
  3. Pozostawanie w dyspozycyjności 70 godzin potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
  4. Prawidłowa i efektywna realizacja zadań w okresie trwania umowy.
  5. Informowanie Uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu w ramach  projektu grantowego „ Aktywna integracja o charakterze środowiskowym”
  6. Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu po przeprowadzeniu usługi protokołu wskazującego prawidłowe wykonanie zadań oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
  7. 1 godz. oznacza 60 min zegarowych.

 

III. Przygotowanie i złożenie oferty:

 

  1. Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią załączniki do niniejszego rozeznania cenowego:
  1. Załącznik 1 Formularz ofertowy.
  2. Załącznik 2 Wykaz usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzec których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, ukończyli co najmniej 2 usługi z których każde obejmowało swoim zakresem przedmiotowe zamówienie o wartości jednostkowej każdego z zamówień równej lub wyższej niż  3.000 zł brutto.
  3. Załącznik 3 Oświadczenie (dot. Wymiaru zaangażowania)
  4.  Załącznik 4 wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz                        z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają kwalifikacje do świadczenia usług psychologicznych.
  1. Wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  4. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Wykonawca składający ofertę akceptuje, że wycofanie się z oferty może stanowić podstawę do roszczenia rekompensaty z tytuły strat poniesionych przez Zamawiającego na skutek opóźnienia w realizacji projektu powstałego w wyniku działania składającego (złożenie oferty a następnie wycofanie się).
  5. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi.
  6. Zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień od Wykonawców, których oferty będą zawierały rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przesłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności, co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
  8. Oferta musi zawierać cenę brutto, tzn. musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia oraz składki na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne, których obowiązek regulowania wynika z aktualnie obowiązujących przepisów zarówno przez Wykonawcę oraz Zamawiającego (tj. płaca Wykonawcy brutto oraz narzuty na wynagrodzenie ze strony Zamawiającego).
  9. Pytania w kwestii merytorycznej można kierować pod adresem e-mail; gopssl@poczta.onet.pl w dni robocze. Wszelkie wnioski oferentów o wyjaśnienie treści rozeznania cenowego prosimy kierować na wskazany adres e-mail. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści rozeznania cenowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wyjaśnienia Zamawiającego zostaną udzielone tylko i wyłącznie tą samą drogą elektroniczną. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści rozeznania cenowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w treści powyżej lub dotyczy już udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
  10. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  11. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
  12. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
  13. Zamawiający zastrzega sobie prawo, przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia rozeznania cenowego bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
  14. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści                niniejszego rozeznania cenowego. W tej sytuacji Wykonawcy, którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści rozeznania cenowego.
  15. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Termin składania ofert upływa 17.06.2021r. do końca dnia. Decyduje data wpływu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Miejsce składania ofert:
  • Biuro Projektu „Aktywna integracja o charakterze środowiskowym”, ul. Słowackiego 12 ,           87- 700 Aleksandrów Kujawski
  1. Dopuszczalna forma składania ofert:
  • przesyłka pocztowa/kurierska (w formie pisemnej) skierowana na adres biura projektu podany wyżej, ofertę prosimy umieścić w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, w sposób gwarantujący poufność jej treści z dopiskiem „Aktywna integracja o charakterze środowiskowym – oferta cenowa Wsparcie psychologa”;
  • osobiście w Biurze Projektu;
  • drogą elektroniczną na adres: gopssl@poczta.onet.pl z dopiskiem „„Aktywna integracja                                     o charakterze środowiskowym – oferta cenowa Wsparcie psychologa”;
  1. Warunki zawarcia umowy
  1. Zamawiający informuje, a Wykonawca składający ofertę akceptuje, że składając ofertę akceptuje, przewidywane w umowie między innymi następujące zapisy:
    • Przewidujące karę umowną w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
    • Przewidujące karę umowną w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku braku możliwości realizowania umowy na rzecz Zamawiającego w wymaganej ilości 70 godz.
    • Przewidujące karę umowną w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku realizowania przez Wykonawcę umowy niezgodnie z harmonogramem.
    • Przewidujące karę umowną w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy -   w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności w szczególności nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zgłaszanych podczas zajęć dotyczących indywidualnych potrzeb Uczestnika, programu, zawartości merytorycznej i sposobu ich prowadzenia, jakichkolwiek nieuzasadnionych opóźnień w dostarczaniu dokumentacji oraz informowaniu o nieobecnościach.
    • Przewidujące karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy -   w przypadku nieosiągnięcia przez Wykonawcę wskaźników realizacji umowy wskazanych przez Zamawiającego w umowie.
    • Zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
    • Zastrzegające prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznych strat jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy (określona w pkt. 1 odpowiedzialność finansowa Zamawiającego przewyższająca wartość umowy Zamawiającego z Wykonawcą) oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z przygotowaniem zajęć w innym terminie.
    • Zastrzegające możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym m.in.
  • Stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia, skracania zajęć i realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego harmonogramem oraz nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zgłaszanych podczas zajęć dotyczących indywidualnych potrzeb Uczestnika, programu, zawartości merytorycznej i sposobu ich prowadzenia.
  • Uznania bądź kwestionowania przez Instytucję Pośredniczącą poszczególnych wydatków związanych z realizacją Projektu, w tym zadań, bądź ich części za niekwalifikowane z uwagi na uchybienia Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
    • Zastrzegające przeniesienie pełni autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych i wykorzystanych podczas realizacji umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.
    • Zamawiający informuje, iż w umowie o realizację zamówienia znajdą się zapisy przewidujące możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:

a) Terminu realizacji umowy;

b) Harmonogramu realizacji umowy;

c) Ostatecznej liczby Uczestników Projektu w ramach umowy;

d) Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją zadania na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom).

 

  1. Kryteria oceny ofert

Po spełnieniu przez Wykonawców wszystkich wskazanych warunków, ocena ofert zostanie dokonana zgodnie z następującymi kryteriami:

 

  1. Oceny nadesłanych ofert dokona Komisja powołana przez Kordynatora projektu.
  2. Przewidywany termin rozpatrzenia ofert – max 14 dni od zakończenia przyjmowania ofert.
  3. W uzasadnionych przypadkach termin może ulec wydłużeniu.

 

Z uwagi na kluczowe znaczenie realizacji przedmiotu rozeznania cenowego dla prawidłowego przebiegu Projektu oraz osiągniecia założonych wskaźników, Zamawiający, dążąc do wyboru rzetelnych Wykonawców, dokona weryfikacji ofert pod kątem możliwości zaniżenia ceny. Oferta której cena będzie niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, uznana zostanie za zaniżoną, a Oferent zostanie wezwany do złożenia wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

VI . Informacje uzupełniające

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
  2. Oferta ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w rozeznaniu cenowym i być złożona na wzorze oferty dołączonym do niniejszego rozeznania cenowego.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  4. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
  5. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  6. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
  7. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności, co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
  8. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego rozeznania cenowego.  W tej sytuacji Wykonawcy, którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści rozeznania cenowego.
  9. Zamawiający informuje, iż w umowie o realizację zamówienia będą zapisy:

a) Zastrzegające do 100% kar umownych na rzecz Zamawiającego na okoliczność niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Wykonawcę m.in. w następujących sytuacjach:

A. Nieosiągnięcia przez Wykonawcę wskaźników realizacji umowy wskazanych przez

      Zamawiającego w umowie;

B. Realizacji przez Wykonawcę umowy wbrew ustalonym harmonogramom;

C. Nieprzedstawiania dokumentów realizacji umowy w terminach wskazanych w umowie;

D. Przedkładania w toku realizacji umowy fałszywych oświadczeń lub podrobionych, przerobionych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub też popełnienie oszustwa;

E. Innych przypadków niewykonywania przez Wykonawcę umowy zgodnie z jej postanowieniami lub działań, lub zaniechań Wykonawcy uniemożliwiających Zamawiającemu prawidłowe realizowanie wsparcia.

b) Rozszerzające odpowiedzialność Wykonawcy na okoliczności, za które na mocy ustawy odpowiedzialności nie ponosi (art. 473 § 1 kc);

c) Zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącania naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy;

d) Zastrzegające Zamawiającemu możliwość dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych, na zasadach ogólnych;

e) O przeniesieniu pełni autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych i wykorzystanych podczas realizacji umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.

8. Zamawiający informuje, że z tytułu realizacji zamówienia publicznego przez Wykonawcę, Zamawiający ponosi pełną odpowiedzialność finansową, która przekracza określone w umowie łączącej strony wynagrodzenie Wykonawcy. Wynika to z zapisów umowy o dofinansowanie Projektu oraz odpowiednich reguł i wytycznych, przepisów prawa unijnego i prawa krajowego oraz właściwych wytycznych i interpretacji związanych z realizacją Projektu. Z uwagi na powyższe Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający określił sposób zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w ww. sposób.

9 . Zamawiający informuje, że terminy płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależnione będą od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją umowy na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i mogą ulegać opóźnieniom.

10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa kwotę środków przeznaczonych na zamówienie.

11. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów decyduje niższa cena.

12. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje przed podpisaniem umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego czasie w godz. 8.00 – 15.00 i terminie 5 dni kalendarzowych od momentu poinformowania Wykonawcy o uznaniu jego oferty za najkorzystniejszą do osobistego stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego lub innym ustalonym przez strony miejscu i przedłożenia Zamawiającemu oryginałów dokumentów potwierdzających zdolność Wykonawcy gwarantującą właściwą realizację przedmiotu umowy, o których mowa w części IV Warunki udziału w postępowaniu.

13. Brak nieusprawiedliwionego stawiennictwa Wykonawcy oraz nieprzedłożenie wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie może spowodować odstąpienie od podpisania umowy, a tym samym niespełnienie warunków udziału w postępowaniu i ostatecznie odrzucenie oferty Wykonawcy.

14. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy w następnym w kolejności Wykonawcą.

15. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonywana nie później niż 7 dni po otrzymaniu środków przez Zamawiającego. 

Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać niezależnym od Zamawiającego opóźnieniom.

16. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych 
zamian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia publicznego zastrzega 
się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy. Zakres zmian może dotyczyć m.in.:

  1. okresu i harmonogramu realizacji umowy,
  2. ostatecznej ilości godzin do zrealizowania,
  3. ostatecznej ilości Uczestników Projektu,
  4. zabezpieczenia i kar umownych,

 

VII. Opis kryteriów oceny oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

         1. kryteriami wyboru najkorzystniejszej ofert są:

      cena brutto oferty -100%- za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, której cena będzie

      najniższa.

2. sposób przyznawania punktów

a)cena

 

              C=(Cmin./Cbad).X 100

 

Gdzie:

C-ilość punktów oferty badanej w kryterium cena

C min.- najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert

C bad.- cena (brutto) oferty badanej

 

3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ( spośród wszystkich złożonych w postepowaniu ofert      niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma  największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert (C).

4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zastosowaniu  matematycznych reguł zaokrąglania liczb.

 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawiania wyjaśnień w terminie wskazanym przez  Zamawiającego.

6. Zamawiający wybiera  najkorzystniejszą ofertę  w terminie związania ofertą określonym w rozeznaniu cenowym.

7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym  przez Zamawiającego , pisemnej zgody na wybór jego oferty.

8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. g, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postepowania.

ZAŁĄCZNIKI:

								

Rozeznanie cenowe Psycholog

Utworzono dnia 10.06.2021, 14:39